Mindaugo g. 17, LT-21114 Trakai, tel: 8 (528) 55909
El.paštas:  tpspc@hipokratas.lt
Suaugusiųjų registratūra tel.: 8 (528) 55909
Vaikų registratūra tel.:  8 (528) 55848

Všį Trakų pirminės sveikatos priežiūros centras

PRADEDAMOS TEIKTI NUOTOLINĖS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGOS

Nuo 2019 m. birželio 3 d. VšĮ Trakų pirminės sveikatos priežiūros centre (toliau – įstaiga) pradedamos teikti nuotolinės sveikatos priežiūros paslaugos (toliau – NSP paslauga) pacientams neatvykstant į įstaigą t.y. pakartotinių tyrimų skyrimas bei tęstinis skirtų vaistų ir/ar medicinos pagalbos priemonių (toliau – MPP) receptų išrašymas, vadovaujantis LR SAM 2018 07 19 įsakymo Nr. V-826 reikalavimais. Pacientai dėl NSP paslaugos turės galimybę skambinti tik savo šeimos/vidaus ligų/vaikų ligų gydytojui (toliau – Gydytojas) jo darbo metu nustatytu metu gydytojo telefono numeriu. Norėdamas gauti NSP paslaugą, pacientas turi užsiregistruoti kreipiantis į įstaigos registratūrą arba gydytoją, paskutinio apsilankymo metu. Prieš kreipiantis būtina pasirašyti sutikimą dėl NSP paslaugų teikimo.

NSP paslauga teikiama darbo dienomis nustatytu laiku, pacientui paskambinus gydytojui registracijos metu nurodytu paslaugos teikimui skirtu laiku. Paskambinus telefonu, dėl NSP paslaugos, gydytojui pacientas turi nurodyti vardą, pavardę, gimimo datą, jam suteikto NSP paslaugos gavimo identifikacinį numerį. Gydytojas arba bendrosios praktikos slaugytoja (toliau – BPS), nustatytomis valandomis išklausęs paciento prašymą skirti pakartotinį tyrimą arba pratęsti vaistų ir/ar MPP skyrimą, nustato paciento asmens tapatybę, identifikuoja pacientą pagal jam suteiktą identifikacijos kodą. Pacientas privalo atsakyti į klausimą, ar šiuo metu nesigydo stacionarinės asmens sveikatos priežiūros įstaigoje (pvz.: ligoninėje, sanatorijoje), kadangi gavus teigiamą atsakymą, NSP paslauga nesuteikiama.

Pacientas (ar jo atstovas) prisiima atsakomybę už telefonu pateiktų duomenų apie paciento sveikatos būklę teisingumą. Gavęs NSP paslaugą, pacientas kitą kartą dėl tos pačios priežasties privalo atvykti į įstaigą. Tuo atveju, jeigu Gydytojas ar BPS pagrįstai nesuteikė pacientui NSP paslaugos, pacientas registruojasi apsilankymui pas gydytoją nustatyta tvarka įstaigos registratūroje, telefonu ar išankstine pacientų registravimo sistema internete.

 

Laikas

DARBO LAIKAS

 

I - 7.00-17.00

II - 7.00-17.00

III - 7.00-17.00

IV - 7.00-17.00

V -  7.00-17.00

VI – 8.00-13.00

Paieška tinklapyje

Darbo pasiūlymai

 

 

 

Greitosios medicinos pagalbos trimačio įvaizdžio

formavimo visuomenėje priemonė

"Greitoji medicinos pagalba Lietuvoje 360"

Akcija "Aplenk ligą"