VšĮ TRAKŲ PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRAS
INFORMACIJA PACIENTAMS
Pacientas lankydamasis įstaigoje turi laikytis vidaus tvarkos taisyklių, kurios prieinamos ir viešai pateikiamos informacijai skirtose vietose ( registratūroje, statistikos 107 kab., įstaigos interneto svetainėje www.trakupspc.lt )
Pacientai priimami:
Darbo dienomis nuo 7.00 – 17.00 val.
Šeštadieniais nuo 8.00 – 12.00 val.
Įstaigos nedarbo metu prie įstaigos prisirašiusiems pacientams susirgus, medicinos pagalbos paslaugos teikiamos VšĮ Trakų ligoninės priėmimo –skubiosios pagalbos skyriuje.
Greitosios medicinos pagalbos skyrius teikia būtinosios medicinos pagalbos paslaugas visą parą.
Pacientai turi teisę laisvai pasirinkti arčiausiai jo gyvenamosios vietos esančią arba jam patogiau pasiekiamą vieną pirminės sveikatos priežiūros paslaugas teikiančią asmens sveikatos priežiūros įstaigą ir šeimos gydytoją.
Informacija apie įstaigoje dirbančius šeimos gydytojus jam suteikiama įforminant prašymą registruotis gydymo įstaigoje, arba norint pakeisti šeimos gydytoją.
Pacientai, atvykę į VšĮ Trakų PSPC, kreipiasi į Registratūrą ir pateikia asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą: Lietuvos Respublikoje galiojantį pasą, asmens tapatybės kortelę arba gimimo liudijimą (ne vyresni nei 16 metų).
Kiekvienas pacientas apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu turi teisę gauti nemokamas sveikatos priežiūros paslaugas, kurios yra nurodytos sutartyje sudarytoje su Vilniaus teritorine ligonių kasa, išskyrus paslaugas, kurios Sveikatos apsaugos ministerijos įsakymu įrašytos į mokamų paslaugų sąrašą(kainyną žr. skelbimų lentoje). Būtinoji medicinos pagalba teikiama visiems asmenims nemokamai.
Priešingu atveju už gydytojo konsultaciją (pagal galiojančius paslaugų įkainius) turi susimokėti pats.
Nepilnamečiams pacientams iki 16 metų sveikatos priežiūros paslaugos teikiamos tik atvykus su jį atstovaujančiu atstovu, išskyrus būtinosios pagalbos atvejus.
Pacientas dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų be siuntimo gali kreiptis į šeimos gydytojus bei visus pirminio lygio specialistus, t. y. chirurgą, odontologą, akušerį - ginekologą, ir antrinio lygio specialistą – dermatovenerologą. Prireikus minėti gydytojai pacientą nukreipia konsultacijai pas reikiamą specialistą.
Jei dėl svarbių aplinkybių gydytojas aptarnauja pacientą ilgiau negu tam pacientui paskirtas laikas, kiti pacientai priimami vėlesniu nei nurodyta priėmimo pas gydytoją talone laiku (paciento laukimo laikas registratūroje neturi viršyti 20 min., o priėmimo pas gydytoją laikas, nurodytas priėmimo pas gydytoją talone, neturi viršyti 30 min.)
Gydantis gydytojas, šeimos gydytojas, įstaigos direktorius suteikia pacientui informaciją dėl:
- vaistų ir medicinos pagalbos priemonių sąrašo, jų įsigijimo ir išlaidų kompensavimo tvarkos;
- teikiamų mokamų ar iš dalies mokamų paslaugų teikimo tvarkos ir įkainių;
(mokamų paslaugų įkainiai pateikiami ir informacijai skirtose vietose)
- profilaktinių sveikatos tikrinimų tvarkos ir įkainių;
- prevencinių sveikatos programų vykdymą;
- medicininės reabilitacijos paslaugų teikimo ir apmokėjimo tvarkos;
- medicininių pažymų išdavimo tvarkos ir įkainių;
- dokumentų kopijų išdavimo tvarkos ir įkainių;
- sveikatos būklės, numatomų tyrimų, procedūrų, gydymo būdų ir poveikio;
- kitą pacientą dominančią informaciją.